Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York State Education Dept., Albany.
TitelStrengthening Teaching. A Review of Issues and Programs in New York State.
Quelle(1986), (58 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterElementary Secondary Education; Preservice Teacher Education; Recognition (Achievement); Staff Development; State Action; State Programs; Teacher Certification; Teacher Discipline; Teacher Evaluation; Teacher Improvement; Teacher Recruitment; Teaching Conditions; New York
AbstractThis report describes major issues in teaching and current initiatives and proposals to strengthen teaching in New York State. An overview is presented of state action and local projects aimed at teacher improvement in the areas of: (1) recruitment and preservice teacher education; (2) teacher certification; (3) staff development and other improvements in the conditions of teaching; (4) recognition of outstanding teachers and programs; (5) evaluation of teaching personnel; and (6) professional discipline. A discussion of action in each area includes a description of how a need for change in the area was identified; the purpose of proposed actions; a desciption of what action was taken; what, if any, outcomes there have been; and the costs involved. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: