Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTough, Allen
InstitutionOntario Inst. for Studies in Education, Toronto.
TitelInterview Schedule for Studying Some Basic Characteristics of Learning Projects.
Quelle(1975), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Adult Learning; Adults; Field Interviews; Independent Study; Lifelong Learning; Questioning Techniques; Research Methodology; Student Projects; Surveys
AbstractThis document is the interview schedule which was used to collect the data reported in "The Adult's Learning Projects" (see note), a research study conducted to determine the basic characteristics of learning projects in several adult and youth populations. The document consists of the following: six pages of script for the interviewer to use in interviewing subjects, with hints and directions for using them, and handouts for interview subjects, including a list of some things that people learn about, question sheets designed to jog the interviewees' memories about how they have gone about learning, what they have learned, how much time they spent learning it, the effects of the learning, and who was responsible for planning the learning. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: