Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKingston, Neldon
InstitutionGrace School District 148, ID.; Soda Springs School District 150, ID.
TitelInitial Learning in Mainstreaming Project. Final Report.
Quelle(1977), (34 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAddition; Arithmetic; Division; Elementary Education; Handicapped Children; Mainstreaming; Mathematics Curriculum; Mathematics Instruction; Multiplication; Program Descriptions; Subtraction; Teaching Methods
AbstractThe document presents the final report of the Initial Learning in Mainstreaming Project, which developed and tested instructional techniques in 14 specific mathematics skill areas with 429 handicapped and normal elementary school students in Grace and Soda Springs, Idaho. Skill areas included addition facts; subtraction facts; carrying (regrouping); borrowing (regrouping); multiplication facts; division facts; multiplication processes to three digits; long division process to remainder; least common denominator; off base 10 (time: hours, minutes, seconds); off base 10 (time: years, months, weeks, days); rounding numbers; one variable story problems; and long division process with remainder as a fraction and decimal. (DLS)
AnmerkungenSchool District No. 148 and No. 150 Special Education Project, School District No. 148, Grace, ID 83241 (Query source for price)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: