Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlbright, Len; Fabac, John
InstitutionIllinois Univ., Urbana. Bureau of Educational Research.
TitelIntroduction to the Identification and Assessment System. Instructor's Guide 1.
Quelle(1978), (16 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Handicapped Children; Identification; Needs Assessment; Program Development; Program Evaluation; Secondary Education; Student Evaluation; Teaching Guides; Vocational Education
AbstractPart of a resource package designed to assist local education agency personnel in improving the quality of instruction and supportive services to students with special needs enrolled in vocational education programs, the first of nine instructor guides presents an overview of the three-phase special needs identification and assessment system. A graphic portrayal of the system and a description of each of the system's major phases and component parts are provided. A description of how the information in Guides 2 through 9 fit together to provide a workable structure for the continuous assessment of student needs and progress in vocational education is offered. (SBH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: