Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUtah State Board for Vocational Education, Salt Lake City.
TitelUtah Vocational Information System. Instruction Manual for Teacher/Student Data Collection.
Quelle(1977), (49 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Administrator Guides; Attendance Records; Data Collection; Educational Administration; Enrollment; Management Information Systems; Noninstructional Responsibility; Recordkeeping; Records (Forms); Reports; State Boards of Education; Student Records; Vocational Education; Vocational Education Teachers; Vocational Followup; Utah
AbstractThe instruction manual for Utah's vocational management information system gives general and specific directions and forms for administrators and teachers to record vocational student enrollment, staff assignments, curriculum information, attendance, vocational student followup, and financial reports (revenue sources). The system is designed to produce data in three areas: administrative data, student data--aggregate form, and student data--by individual. Coded forms to be marked by students, teachers, or administrators are sent to the state board of vocational education, which compiles and returns printouts to each local director for verification. (MF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: