Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDissemination and Assessment Center for Bilingual Education, Austin, TX.; Curriculum Adaptation Network for Bilingual/Bicultural Education, San Antonio, TX. Southwest Regional Adaptation Center.
TitelAsi Aprendemos. Que Bonito Es Leer, II. Libro I. Cuaderno de Ejercicios (This Is How We Learn. How Nice Reading Is, II. Book I. Workbook).
Quelle(1978), (39 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterBilingual Education; Books; Childrens Literature; Educational Games; Elementary Education; Grammar; Instructional Materials; Language Instruction; Language Skills; Phonology; Primary Education; Reading Comprehension; Reading Instruction; Reading Materials; Spanish; Spelling; Workbooks
AbstractThis workbook is intended to be used in connection with the reader of the same title, for bilingual Spanish-English reading instruction in the second grade. It is further supplemented by a teacher's manual. As a follow-up to the stories contained in the reader, the workbook provides drawing games, word games, punctuation exercises, and other exercises designed to practice grammar, phonology, spelling, and reading comprehension skills. A glossary completes the workbook. (AM)
AnmerkungenDissemination and Assessment Center for Bilingual Education, 6504 Tracor Lane, Austin, Texas 78721 ($0.65)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: