Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDunnett, C. W.
TitelThe Design and Development of Educational Resources.
Quelle(1975), (14 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAffective Objectives; Cognitive Objectives; Difficulty Level; Educational Development; Educational Objectives; Educational Resources; Instructional Design; Instructional Materials; Psychomotor Objectives
AbstractWhen designing educational resources, it is important to have a clear understanding of the instructional problem you are attempting to solve, both in terms of its appropriate domain and level. While the cognitive, affective, and psychomotor domains are not mutually exclusive, one will usually predominate. In determining the appropriate level, it is important to remember that to reach a given level it is necessary to pass through all subordinate levels. Levels are: (1) definitions, (2) component recognition and location, (3) awareness of purpose, (4) components of usage, (5) awareness of sequences, (6) application, and (7) discrimination and extrapolation. (STS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: