Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlvir, Howard P.
InstitutionNew York State Education Dept., Albany. Bureau of Occupational Education Research.
TitelThree Packets with Which to Evaluate Teacher In-Service Workshops via Participant Evaluation and via Observer Evaluation.
Quelle(1976), (31 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Evaluation; Evaluation Methods; Guidelines; Inservice Teacher Education; Questionnaires; Scoring; Teacher Workshops; Vocational Education
AbstractThree evaluation packets which can serve as guidelines for evaluation models are illustrated in this document. These packages were designed originally for occupational educators, but editing can make these packets and evaluation forms applicable to any area in which secondary and post-secondary teachers attend an inservice workshop or training session. The first packet focuses on the evaluation of inservice workshops from the perspectives of participating teachers for use by occupational administrators and workshop directors. The second packet is aimed at improving the workshop component which is ranked as least successful. The final packet is geared toward evaluating inservice workshops from the viewpoint of observers. Instructions, sample questionnaires, and data analysis information accompany each packet. (DEP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: