Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAltman, Howard B. (Hrsg.)
TitelIndividualizing the Foreign Language Classroom: Perspectives for Teachers.
Quelle(1972), (164 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCurriculum Development; Educational Experiments; Educational Objectives; Individual Needs; Individualized Instruction; Instructional Program Divisions; Language Instruction; Modern Languages; Second Language Learning; Secondary Schools; Student Attitudes; Student Motivation; Student Needs; Student Role; Teacher Attitudes; Teaching Methods
AbstractThis anthology of selected articles aims to assist teachers of foreign languages develop effective individualized programs. Introductory remarks underscore the importance of changing teacher attitudes toward their relationship with their students as well as individualizing their instruction. The nature of individualized instruction is examined in the introductory section, followed by another which defines individualization in the light of the goals of foreign language teaching today. The final section offers a series of practical suggestions for implementing an individualized program in the classroom. (RL)
AnmerkungenNewbury House Publishers, 68 Middle Rd., Rowley, Mass. 01969 ($4.95)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: