Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionVictoria Education Dept. (Australia).
TitelCourse of Study for Primary Schools, Mathematics 1964; Mathematics 1967, Applied Number, Sections A-F; Mathematics 1967, Pure and Applied Number, Sections G, H, I.
Quelle(1967), (62 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArithmetic; Class Organization; Curriculum; Elementary School Mathematics; Experiential Learning; Guides; Individualized Instruction; Number Concepts; Australia
AbstractThese three pamphlets by the Department of Education in Victoria, Australia, provide an overview of the elementary mathematics curriculum which is described in greater detail in SE 012 723 to 729. The aims and philosophy, and the content and structure of the course are outlined, and methods of classroom organization to allow for individual differences are discussed. The majority of the publications consists of an annotated listing of the major topics to be covered in each section of the course. Appendices summarize the basic themes emphasized in the curriculum. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: