Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStrain, Jeris E.
InstitutionNew York State English Council.
TitelEnglish Language Instruction in Iran.
Quelle21 (1971) 4, S.31-38 (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBasic Skills; Bilingualism; Educational Policy; Educational Programs; English (Second Language); International Education; International Programs; Language Instruction; Language Skills; Learning Motivation; Persian; Teacher Education; Teaching Methods; Teaching Skills; Iran
AbstractThis article discusses English-language programs in Iran and their shortcomings. Teachers are inadequately prepared, classrooms are overcrowded, materials are not properly used, and basic writing skills have not been taught. To overcome these problems, the language skills of the teachers must be developed and teachers must be acquainted with modern techniques of foreign-language teaching. Some university programs have been improved. The greatest motivation to developing English-language programs comes from the wealth of scientific and technological knowledge that now exists in English. (VM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: