Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBruno, James E.
TitelA Linear Programming Approach to Position-Salary Evaluation in School Personnel Administration.
[Report No.: P-4039
Quelle(1969), (29 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdministration; Educational Administration; Evaluation; Linear Programing; Management Systems; Mathematical Models; Organization; Personnel Evaluation; Personnel Management; Resource Allocation; Salaries; Salary Wage Differentials; School Personnel; Systems Analysis; Teacher Salaries
AbstractThe linear programing approach to position-salary evaluation of school district personnel allows the district to calculate a system of relative weights that establish the relationship of one position to another in quantitative terms. The model provides an internally consistent, effective assessment of an individual's relative worth to the school district in terms of salary. Linear programing models provide fairly sophisticated methods for efficient allocations of resources consistent with the objectives and constraints of the school district. A related document is EA 003 594. (Author/RA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: