Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionLincoln Public Schools, NE.
TitelChallenge: Teacher's Utilization Manual.
Quelle(1969), (67 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAgricultural Education; Architecture; Art; Business; Communications; Educational Strategies; Educational Television; Enrichment; Exceptional Child Education; Gifted; History; Industry; Mathematics; Medicine; Music; Theater Arts; Urban Culture; World Affairs
AbstractPublished as a guide to educational television viewing for the gifted, the stated objective is to extend the learning environment, validate and individualize learning, provide resources, and use a nonverbal approach. For each area discussed the text provides information on the target audience, the need and purpose, methods of achieving the purpose, individualized viewing and learning, related activities, and additional resources for the student. Areas described are research, medicine, theater, communications, music and art, buried history, architecture, industry, urban problems, world involvement, agriculture, mathematics, and business. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: