Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFerrell, Phyllis C.
InstitutionElk Grove Training and Development Center, Arlington Heights, IL.
TitelA Developmental Program to Non-Grade Mathematics K-12.
Quelle(1969), (105 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArithmetic; Educational Programs; Elementary School Mathematics; Experimental Programs; Instruction; Laboratory Procedures; Multimedia Instruction; Team Teaching
AbstractThis report summarizes the first two years of study at the Elk Grove Training and Development Center. The initial program was designed to improve mathematics instruction through the use of a non-graded multi-media approach utilizing laboratory team teaching. Achievement test summaries indicate that K-5 students instructed in mathematics through this program have achieved at or above grade level on standardized tests. The author concluded that the students became truly involved with this approach to learning mathematics, but the teacher had to have assistance in the lab, time for planning and inservice training, and a sincere commitment with the program. This work was prepared under an ESEA Title III contract. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: