Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGUERRA, EMILIO L.; und weitere
InstitutionNew York Univ., NY. School of Education.
TitelPROCEEDINGS OF THE ANNUAL FOREIGN LANGUAGE CONFERENCE (31ST, NEW YORK UNIVERSITY, NOVEMBER 13, 1965).
Quelle(1965), (29 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterComputational Linguistics; Conferences; Instructional Materials; Language Instruction; Modern Languages; Programing Problems; Pronunciation Instruction; Vocabulary Development; Word Frequency; New York (New York)
AbstractTHE SIX PAPERS COLLECTED IN THIS VOLUME DISCUSS CHANGES WHICH HAVE OCCURRED IN FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION IN RECENT YEARS. THE PRINCIPAL PRESENTATION MADE AT THE CONFERENCE, "SOME THOUGHTS ON PAST, PRESENT, AND FUTURE," BY W. FREEMAN TWADDELL, DEALS PRIMARILY WITH THE PROBLEMS FACING THE PROGRAMER WHO WORKS WITH PRONUNCIATION PRACTICE AND VOCABULARY EXPANSION. TOPICS TREATED BRIEFLY BY OTHER SPEAKERS ARE "COMPUTATIONAL CONTRIBUTIONS TO LANGUAGE TEACHING," JOHN E. ALLEN, III, "THE USE OF NEW MEDIA AND MATERIALS," DORA S. BASHOUR, "CHANGES IN TEACHER PREPARATION," LEO U. BERNARDO, "CHANGES IN OBJECTIVES AND CURRICULUM," GLADYS LIPTON, AND "EVALUATION OF LANGUAGE ACHIEVEMENT AND INSTRUCTION," ROBERT J. LUDWIG. (AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: