Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Martin, Michael O. (Hrsg.); Kelly, Dana L. (Hrsg.); Adams, Raymond J. (Mitarb.); u.a. |
---|---|
Institution | International Association for the Evaluation of Educational Achievement |
Titel | Third International Mathematics and Science Study. Technical report. 3. Implementation and analysis. Final year of Secondary School (population 3). |
Quelle | Chestnut Hill, Mass.: TIMSS International Study Center, Boston College (1998), X, 140, A-4, B-42, C-16 S.
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 1-889938-12-2 |
Schlagwörter | Forschungsplanung; TIMSS (Third International Mathematics and Science Study); Mathematikunterricht; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Unterrichtsforschung; Leistungsbeurteilung; Forschungsplanung; Leistungsbeurteilung; Unterrichtsforschung; Mathematikunterricht; Naturwissenschaftlicher Unterricht |
Erfasst von | Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin |
Update | 2009/3 |