Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDeeley, Susan J.
TitelAssessment and Service-Learning in Higher Education.
Critical Reflective Journals as Praxis. 1st ed. 2022.
QuelleCham: Springer International Publishing (2022), XVII, 231 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen 2
ZusatzinformationZusammenfassung
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-3-030-94439-1; 978-3-030-94440-7; 978-3-030-94441-4; 978-3-030-94442-1
DOI10.1007/978-3-030-94440-7
SchlagwörterInformelle Bildung; Non-formale Bildung; Hochschulbildung; Hochschulbildung; Hochschulsystem
AbstractThis book examines service-learning as a critical pedagogy and explores the benefit of creating a reflective journal. It can be a form of assessment for the students' service experiences connected to academic theory through their critical reflection and it can also be a form of critical action based on critical thought. Susan Deeley is Professor of Learning and Teaching at the University of Glasgow, UK. She is a Senior Fellow of the Higher Education Academy and holds a University Teaching Excellence Award and a Students' Representative Council Teaching Award for 'Most Innovative Teaching'. Contents: 1. Introduction -- 2. Aligning Assesment -- 3. Writing a Critically Reflective Journal -- 4. A Critically Reflective Journal -- 5. Conclusion.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2023/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: