Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Djane, Kabran Aristide |
---|---|
Sonst. Personen | Northan, Andrea (Übers.) |
Titel | An examination of Negritude in textbooks. A content analysis approach to the textbooks of History-Geography and French in upper Primary school in Côte d'Ivoire. |
Quelle | Aus: Gardelle, Linda (Hrsg.); Jacob, Camille (Hrsg.): Schools and national identities in french-speaking Africa. Political choices, means of transmission and appropriation. Milton: Taylor & Francis Group (2020) S. 90-105
PDF als Volltext |
Reihe | Perspectives on Education in Africa Series |
Beigaben | Tabellen; Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-367-25662-3; 978-0-367-63467-4; 978-0-429-28894-4; 978-1-000-28166-8 |
DOI | 10.4324/9780429288944 |
Schlagwörter | Afrika; Französischunterricht; Geografieunterricht; Geschichtsunterricht; Grundschule; Schulbuch; Grundschule; Schulbuch; Französischunterricht; Geografieunterricht; Geschichtsunterricht; Afrika |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2023/1 |