Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenWinberg, Christine (Hrsg.); McKenna, Sioux (Hrsg.); Wilmot, Kirstin (Hrsg.)
TitelBuilding knowledge in higher education.
Enhancing teaching and learning with legitimation code theory.
QuelleAbingdon, Oxon: Routledge (2021), xviii, 294 S.Verfügbarkeit 
ReiheLegitmation code theory: knowledge-building in research and practice
BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-0-367-46332-8; 978-0-367-46333-5; 978-1-003-02821-5
SchlagwörterBildungstheorie; Wissenserwerb; Wissensvermittlung; Hochschulbildung; Wissenschaftstheorie; Hochschulunterricht; Aufsatzsammlung
Abstract"Higher education is facing a series of challenges that are redefining the nature of universities. From initiatives to make higher education economically efficient to social justice calls to open the field to a broader range of students, the field of higher education is in a state of flux. Yet studies about higher education teaching and learning, assessment and curricula remain theoretically underdeveloped and segmented by discipline and country. This book illustrates how Legitimation Code Theory is helping to transform the field by bringing research together from across the disciplinary map and by enabling practical change in a rigorously theorised way"--.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: