Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Busher, Joel (Hrsg.); Jerome, Lee (Hrsg.) |
---|---|
Titel | The Prevent Duty in Education. Impact, Enactment and Implications. 1st ed. 2020. |
Quelle | Cham: Springer International Publishing (2020), X, 176 S.
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Zusatzinformation | Zusammenfassung |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-3-030-45558-3; 978-3-030-45559-0; 978-3-030-45560-6 |
DOI | 10.1007/978-3-030-45559-0 |
Schlagwörter | Bildungssoziologie; Bildungssystem; Bildungspolitik; Schule; Politische Gewalt; Terrorismus |
Abstract | Content: Chapter 1. Introduction; Joel Busher and Lee Jerome -- Chapter 2. Britain's Prevent Strategy: Always changing, always the same?; Paul Thomas -- Chapter 3. The introduction of the Prevent Duty into schools and colleges: Stories of continuity and change; Joel Busher, Tufyal Choudhury and Paul Thomas -- Chapter 4. Student perspectives on teaching and the Prevent policy; Alex Elwick, Lee Jerome and Hans Svennevig -- Chapter 5. Enacting the Prevent Duty in early childhood education settings; Jenny Robson- Chapter 6. Enacting the Prevent Duty in primary schools; Raquel da Silva, Giuditta Fontana and Megan A. Armstrong -- Chapter 7. Enacting the Prevent Duty in secondary schools; James Lewis -- Chapter 8. Enacting the Prevent Duty in further education; Natalie James. (Verlag). |
Erfasst von | Springer Nature |
Update | 2022/2 |