Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFinley, Laura L. (Hrsg.)
TitelGender, sexuality, and peace education.
Issues and perspectives in higher education.
QuelleCharlotte, NC: Information Age Publishing, Inc. (2018), xxiv, 235 S.Verfügbarkeit 
ReihePeace education
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1641131136; 1641131144; 978-1-64113-113-1; 978-1-64113-114-8; 9781641131155
SchlagwörterSozialer Faktor; Gewalt; Geschlecht; Politik; Sexualverhalten; Hochschulbildung; Hochschuldidaktik; Hochschulumwelt; Aufsatzsammlung; Vielfalt; USA
AbstractContents: Gender-environment-peace : exploring the links through problem-posing / Janet Gray and Natalie Tietjen -- The campus trigger warning / Tyler (Ellora) LaCarrubba -- Recirculating the narrative : exposing the ethics of language use in 13 reasons why / Kelly Concannon -- Humanizing sex trafficking and commercial sexual exploitation through a trauma-informed, person-in-environment lens / Sambra Zaoui -- Social work students reflect on learning about sex trafficking / Elizabeth Ringler-Jayanthan, Marni Barish, and Reynel Mirabal Tang -- Building peace culture : shifting gender views as a solution to violence / Lucia Klencakova and Mariely Valentin-Llopis -- My gender portfolio : applying object-based reflection in teaching communication and gender / Nickesia S. Gordon and Margaret Chojnacki -- Dating violence education : teaching campus and community through experiential learning / Laura Finley with Marissa Dorsett -- Transforming campus cultures for lgbtq+ students : moving from places of trauma to places of affirmation and healing / Ashley Austin, Irene Kepler, Shelley Craig, and Britney Philippeaux, with Erick Paulino, Jenniffer Perez Clayton, and Matthew Hogue Smith -- Muslim women's pursuit of higher education : challenging gender equity / Rafael Harley and Nekeisha Bascombe -- My journey as a male feminist / Matthew Johnson -- Original violence / John Chapin and Grace Coleman -- Campus sexual assault prevention programs : the importance of including faculty / Laura Finley.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: