Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Takayama, Keita |
---|---|
Titel | Provincializing and globalizing critical studies of school knowledge. Insights from the Japanese history textbook controversy over "comfort women". |
Quelle | Aus: Lim, Leonel (Hrsg.); Apple, Michael W. (Hrsg.): The strong state and curriculum reform. Assessing the politics and possibilities of educational change in Asia. London: Routledge, Taylor & Francis Group (2016) S. 161-179 |
Reihe | Routledge research in education policy and politics. 14 |
Beigaben | Literaturangaben S. 176-179 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-138-64908-8; 978-1-138-82506-2; 9781315740164 |
Schlagwörter | Zwang; Bildungspolitik; Geschichtsunterricht; Japan; Militär; Prostitution; Schulbuch; Bildungspolitik; Kontroverse; Zwang; Schulbuch; Geschichtsunterricht; Militär; Prostitution; Kontroverse; Japan |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2017/3 |