Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Lamichhane, Kamal; Tsujimoto, Takahiro; Paudel, Damaru Ballabha |
---|---|
Titel | Does teacher's disability matter? A case from students' preference decision between teachers with and without visual impairments teaching in Nepal's regular mainstream schools. |
Quelle | In: International journal of education economics and development, 7 (2016) 3/4, S. 133-154Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1759-5673; 1759-5681 |
DOI | 10.1504/IJEED.2016.10003055 |
Schlagwörter | Gender; Bildungspolitik; Integrative Schule; Lehrer; Lehrerin; Schüler; Schülerin; Diskriminierung; Behinderung; Blindheit; Sehbehinderung; Student; Studentin; Nepal |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2018/1 |