Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Curdt-Christiansen, Xiao Lan |
---|---|
Titel | Ideological tensions and contradictions in lower primary English teaching materials in Singapore. |
Quelle | Aus: Curdt-Christiansen, Xiao Lan (Hrsg.); Weninger, Csilla (Hrsg.): Language, ideology and education. The politics of textbooks in language education. London: Routledge, Taylor & Francis Group (2015) S. 129-144 |
Reihe | Routledge research in language education |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben S. 143-144 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-415-84038-5; 978-1-315-81422-3 |
Schlagwörter | Ideologie; Grundschule; Multikulturelle Gesellschaft; Schulbuch; Fremdsprachiger Spracherwerb; Englischunterricht; Singapur |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2017/2 |