Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Pieper, Irene; Wieser, Dorothee |
---|---|
Titel | Understanding metaphors in poetic texts. Towards a determination of interpretative operations in secondary school students' engagement with imagery. |
Quelle | In: L1-Educational studies in language and literature, 12 (2012) Special Issue, 26 S.
PDF als Volltext |
Sprache | deutsch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1573-1731; 1578-6617 |
DOI | 10.17239/L1ESLL-2012.01.03 |
Schlagwörter | Erziehungswissenschaft; Forschung; Methode; Formale Bildung; Forschung; Lernen; Literatur; Literaturunterricht; Metapher; Methode; Literaturpädagogik; Formale Bildung; Lernen; Prozessorientierung; Literatur; Literaturpädagogik; Literaturunterricht; Metapher; Bildende Kunst; Kulturelle Bildung |
Erfasst von | Universität Erlangen-Nürnberg, Institut für Pädagogik, Lehrstuhl II |
Update | 2016/2 |