Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Marentic Pozarnik, Barica |
---|---|
Titel | Valencic Zuljan, M. and Janez, V. (Eds.) (2010). Facilitating effective student learning through teacher research and innovation. Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of Education. [Book review]. |
Quelle | In: CEPS journal, 1 (2011) 4, S. 103-105Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 2232-2647 |
URN | urn:nbn:de:0111-pedocs-110084 |
Schlagwörter | Empirische Untersuchung; Lehrerrolle; Lernerfolg; Forschendes Lehren; Internationaler Vergleich; Innovation; Rezension |
Abstract | Book review of: Valencic Zuljan, M. and Janez, V. (Eds.) (2010). Facilitating effective student learning through teacher research and innovation. Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of Education. 490 p., ISBN 978-961- 253-051-8. |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2015/4 |