Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Marentic Pozarnik, Barica |
---|---|
Titel | Valencic Zuljan, M. and Vogrinc, J. (Eds.) (2011). European dimensions of teacher education - similarities and differences. Ljubljana: The National Education Institute and Faculty of Education, University of Ljubljana. [Book review]. |
Quelle | In: CEPS journal, 1 (2011) 2, S. 105-113Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 2232-2647 |
URN | urn:nbn:de:0111-pedocs-110221 |
Schlagwörter | Umfrage; Vergleich; Lehrerausbildung; Curriculum; Bologna-Prozess; Rezension; Europa |
Abstract | Book review of: Valencic Zuljan, M. and Vogrinc, J. (Eds.) (2011).European dimensions of teacher education - similarities and differences. Ljubljana: The National Education Institute and Faculty of Education, University of Ljubljana. 338 p., ISBN 978-961-253-058-7. |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2015/4 |