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Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCaesar, Cheryl
TitelUsing Minimal Pairs to Help with Pronunciation Difficulties.
QuelleIn: The internet TESL journal, 14 (2008) 5
PDF als Volltext kostenfreie Datei  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEnglischunterricht; Fremdsprachenunterricht; Sprachkompetenz; Paraphrase; Paraphrase; Sprachkompetenz; Ausspracheschulung; Ausspracheübung; Fremdsprachenunterricht; Englischunterricht
AbstractWhether you are teaching full-scale phonetics and the International Phonemic Alphabet or just working on pronunciation, you have probably noticed how well students respond to minimal pairs (ship/sheep, tree/three). These not only allow us to target the phoneme in question, they also make it clear to the student how a tiny, sometimes unnoticed, change in pronunciation will actually change the meaning of their utterance. (Verlag).
Erfasst vonInformationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg
Update2022/3
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