Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Freeman, Yvonne S. (Hrsg.); Freeman, David E. (Hrsg.); Ramírez, Reynaldo (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Diverse learners in the mainstream classroom. Strategies for supporting all students across content areas, English language learners, students with disabilities, gifted/talented students. |
Quelle | Portsmouth, NH: Heinemann (2008), XVI, 254 S. |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben S. 229-249 |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 0-325-01313-6; 978-0-325-01313-8 |
Schlagwörter | Kulturdifferenz; Frühe Kindheit; Neue Technologien; Kind; Schule; Schüler; Multikulturalität; Begabtenförderung; Unterricht; Inklusion; Englisch als Zweitsprache; Bilingualismus; Lesefertigkeit; Mathematikunterricht; Ungleichheit; Gemeinschaftskunde; Behinderung; USA |
Abstract | Today's classrooms are filled with diverse students with a variety of needs and abilities, including English language learners, students with disabilities, and gifted/talented students. While diversity is enriching, it also brings challenges, especially in a time when all students are expected to meet standards and perform on mandated tests. [This book brings] together information about a wide range of diverse learners from PreK through high school, offering strategies and practices teachers can use to ensure that all learners succeed. (DIPF/Verlag). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2009/2 |