Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHoman, Gill; Shaw, Sue
Titel'Current virtue - future value'.
An evaluation of the role of professional postgraduate programmes in embedding the culture of lifelong learning and continuing professional development.
QuelleAus: Lasonen, Johanna (Hrsg.): EERA - Network 2 Programme: Network on Vocational Education and Training Research (VETNET) and Academy of Human Resource Development (AHRD). Conference proceedings. Jyväskylä: Univ. of Jyväskylä (1999) S. 133-140Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben 25
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Sammelwerksbeitrag
SchlagwörterArbeitgeber; Arbeitnehmer; Berufsausbildung; Großbritannien; Studium; Berufsbildung; Lebenslanges Lernen; Humankapital; Soziales Prestige; Humankapital; Berufsausbildung; Berufsbildung; Berufliche Stellung; Studium; Fortbildung; Lebenslanges Lernen; Konferenzschrift; Arbeitgeber; Arbeitnehmer; Konferenzschrift; Großbritannien
AbstractDuring the last decade vocational education in the United Kingdom has received an even higher profile with the recognition of the central importance of lifelong learning. This has been acknowledged by all stakeholders in the vocational education process and has led to many professional bodies requiring their members to undertake continuing professional development (CPD) on a regular basis, as a requirement for continuing membership and for moving to higher grades of membership. The Institute of Personnel and Development, the professional body on which this study is focussed, has required all members qualified since 1991 to provide evidence of having undertaken regular CPD. Monitoring began in 1994 with regular surveys. This paper analyses the module context, the concepts underpinning the module on which the survey was based, and presents findings and conclusions. (DIPF/orig./St.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2001_(CD)
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: