Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenPapadakis, Stamatios (Hrsg.); Kalogiannakis, Michail (Hrsg.)
TitelSTEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education.
Technology to Promote Teaching and Learning. 1st ed. 2022.
QuelleSingapore: Springer Nature Singapore (2022), XV, 624 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheLecture Notes in Educational Technology
BeigabenIllustrationen 102; farbige Illustrationen 90
ZusatzinformationZusammenfassung
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-981-19-0568-1; 9789811905674; 9789811905698; 9789811905704
DOI10.1007/978-981-19-0568-1
SchlagwörterErziehungslehre; Digitale Medien; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Unterricht; Unterrichtstechnologie; Erziehungslehre; Naturwissenschaftliche Bildung; Frühpädagogik; Unterrichtsmedien; Unterrichtstechnologie; Unterricht; Naturwissenschaftliche Bildung; Naturwissenschaftlicher Unterricht
AbstractThis book brings together a collection of work from around the world in order to consider effective STEM, robotics, mobile apps education from a range of perspectives. It presents valuable perspectives-both practical and theoretical-that enrich the current STEM, robotics, mobile apps education agenda. As such, the book makes a substantial contribution to the literature and outlines the key challenges in research, policy, and practice for STEM education, from early childhood through to the first school age education. The audience for the book includes college students, teachers of young children, college and university faculty, and professionals from fields other than education who are unified by their commitment to the care and education of young children. Contents: Part 1: Preschool Education Domain -- Part 2: Technological Tools, STEM, Robotics and Mobile Apps -- Part 3: Pedagogy, Strategy and Creative Approach -- Part 4: In Service and Per-Service Teachers' perceptions -- Part 5: Students and Parents Perceptions -- Part 6: Issues, Challenges and Trends.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: