Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Shemesh, Hana |
---|---|
Titel | History textbooks for Arab schools in Israel as a reflection of political and social development in Israel and the Middle East. The Balfour Declaration and the 1948 war. |
Quelle | Aus: Podeh, Elie (Hrsg.); Alayan, Samira (Hrsg.): Multiple alterities. Views of others in textbooks of the Middle East. Cham: Palgrave Macmillan US (2018) S. 123-140
PDF als Volltext |
Reihe | Palgrave studies in educational media |
Beigaben | Literaturangaben S. 139-140 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-3-319-62243-9; 978-3-319-62244-6 |
DOI | 10.1007/978-3-319-62244-6_6 |
Schlagwörter | Araber; Geschichtsunterricht; Israel; Schulbuch; Transformation; Schulbuch; Geschichtsunterricht; Transformation; Araber; Israel |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2018/3 |