Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Bold, Tessa; Filmer, Deon; Martin, Gayle; Molina, Ezequiel; Rockmore, Christophe; Stacy, Brian; Svensson, Jakob; Wane, Waly |
---|---|
Titel | What do teachers know and do? Does it matter? Evidence from primary schools in Africa. Background paper to the 2018 World Development Report. |
Quelle | Washington, D.C.: Word Bank Group, Education Global Practice Group, Development Research Group, Africa Region (2017), ca. 37 S.
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2); PDF als Volltext (3) |
Reihe | Policy research working paper. 7956 |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie; Graue Literatur |
DOI | 10.1596/1813-9450-7956 |
Schlagwörter | Bildungsniveau; Arbeitsleistung; Bildungspolitik; Lehrer; Schule; Bildungspolitik; Bildungsniveau; Schule; Lehrer; Staatliche Dienstleistung; Arbeitsleistung; Fehlzeiten; Arbeitspapier; Subsahara-Afrika |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2017/3 |