Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Ursin, Piia-Kaisa af |
---|---|
Titel | Explaining cultural participation in childhood. Applying the theory of planned behavior to German and Finnish primary school children. |
Quelle | Turku: Turun yliopisto (2016), 180 S. Dissertation, University of Turku, 2016; Dissertation, Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, 2016. |
Reihe | Turun Yliopiston julkaisuja. Sarja B, Humaniora. osa 423 |
Beigaben | Illustrationen |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-951-29-6622-6 |
Schlagwörter | Kultur; Deutschland; Finnland; Kind; Partizipation; Vorschule; Kultur; Kind; Vorschule; Partizipation; Deutschland; Finnland |
Erfasst von | Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg |
Update | 2017/3 |