Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlexander, Shelley T.; Brody, David L.; Muller, Meir; Gor Ziv, Haggith; Achituv, Sigal; Gorsetman, Chaya R.; Harris, Janet; Tal, Clodie; Goodman, Roberta; Schein, Deborah; Vogelstein, Ilene; Miller, Lyndall
TitelVoices of American and Israeli early childhood educators on inclusion.
QuelleIn: International journal of early childhood special education, 8 (2016) 1, S. 16-38
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1308-5581
SchlagwörterVergleichende Erziehungswissenschaft; Elementarbereich; Kindergarten; Kindertagesstätte; Integrationsklasse; Lehrer; Lehrerbeurteilung; Integrierender Unterricht; Inklusion; Internationaler Vergleich; Meinungsbild; Perspektive; Praxis; Erzieher; Jüdisches Kind; Israel; USA
Abstract"This study examines Israeli and American teachers' attitudes towards inclusion in early childhood and specifically explores the problems and opportunities concerning inclusion in the United States and Israel that arise in Jewish education. Through semi-structured interviews, four Israeli and three American educators participating in communities of practice were asked to look at themselves and the beliefs that inform their attitudes towards inclusion. The researchers created a qualitative rubric suitable to analyze the interviews from participants. Results indicate that a majority of the teachers voiced support for inclusion of children with special needs but felt tension in implementing an inclusive classroom due to multiple variables. The most challenging issues for the teachers involve lack of efficacy, lack of support, balancing needs of all stakeholders, and family cooperation. The article concludes with recommendations to leaders and policy makers about the needs of teachers to more effectively achieve high quality inclusive classrooms." [Abstract: Site editor's information].
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2016/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International journal of early childhood special education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: