Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUtah System of Higher Education (USHE)
TitelCareer and Technical Education. 2016 Annual Report
Quelle(2016), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Federal Aid; Grants; Educational Legislation; Federal Legislation; Technical Education; Vocational Education; Dual Enrollment; Education Work Relationship; School Business Relationship; Labor Force Development; Partnerships in Education; Tuition; Job Placement; High School Students; Financial Support; Credentials; College Credits; Employment; Undergraduate Students; Wages; College Graduates; Utah
AbstractCareer and Technical Education (CTE) is a key ingredient to meet the needs of Utah's economy. Utah System of Higher Education (USHE) institutions offer CTE programs in all regions of the state, working closely with local business and industry leaders to develop and deliver programs specifically tailored to local workforce development needs. This report includes data on a diverse and broad array of CTE credit and non-credit offerings provided by USHE institutions that prepare people for employment in current or emerging occupations that require credentials other than a baccalaureate or advanced degree. It also provides data on statewide programs, Short Term Intensive Training (STIT) and Custom Fit, where industry-specific courses are provided by USHE institutions on contract for individual companies. [For the 2015 Annual Report, see ED577088.] (ERIC).
AnmerkungenUtah System of Higher Education. Utah State Board of Regents, 60 South 400 West, Salt Lake City, UT 84101-1284. Tel: 801-321-7101; Web site: http://www.utahsbr.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: