Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBartlett, James E., II; Mupinga, Davison M.; Higgins, Chad
TitelGrant Writing for Middle School Educators Using Computer Technology
QuelleIn: Clearing House, 77 (2004) 3, S.122 (4 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-8655
SchlagwörterGrants; Computers; Writing Processes; Writing Strategies; Proposal Writing; Grantsmanship; Middle School Teachers; Financial Support
AbstractMiddle school educators can enhance the quality of education in the classroom by obtaining grants for special projects. Grants, which can be used to improve instruction, upgrade equipment, and implement innovative programs, are available from local, state, and federal agencies, nonprofit foundations, and private corporations. Overall, millions of dollars in grants are awarded annually to support educational projects. This article discusses the grant proposal writing process, successful grant writing strategies, and ways to integrate computers into grant writing. (ERIC).
AnmerkungenHeldref Publications, Helen Dwight Reid Educational Foundation, 1319 Eighteenth Street, NW, Washington, DC 20036-1802. Web site: http://www.heldref.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Clearing House" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: