Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCatapano, Susan M.
TitelArtificial Intelligence, Teachers, Children, and Parents: A Case Study. Teaching Strategies.
QuelleIn: Journal of Early Education and Family Review, 9 (2001) 2, S.19-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1084-6603
SchlagwörterArtificial Intelligence; Case Studies; Computer Assisted Instruction; Computer Assisted Testing; Computer Uses in Education; Evaluation Methods; High Stakes Tests; Mathematics Achievement; Primary Education; Reading Achievement; Standardized Tests; Standards; Student Evaluation; Teaching Methods
AbstractA case study is presented of a second-grader whose parents receive a report that her reading and mathematics achievement is far below grade level, based on a newly implemented computer-based assessment and intervention program. Discussion concerns her previous grades, assessment results, the constructivist theory-based curriculum, and legal requirements to retain children performing more than one grade below grade level. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Early Education and Family Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: