Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMaushak, Nancy J.; Chen, Hui-Hui; Martin, Laura; Shaw, Benny C., Jr.; Unfred, David
TitelDistance Education: Looking Beyond "No Significant Difference."
QuelleIn: Quarterly Review of Distance Education, 2 (2001) 2, S.119-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1528-3518
SchlagwörterAcademic Achievement; Artificial Intelligence; Computer Assisted Instruction; Computer Uses in Education; Cooperative Learning; Distance Education; Educational Research; Educational Technology; Instructional Effectiveness; Interaction; Learner Controlled Instruction
AbstractA review of research in distance education indicates that results are consistent in that there is no significant difference in achievement attributable to the delivery system. This paper attempts to look beyond these studies by examining research related to: learner interaction and control, two different approaches to multiple learning styles, and utilizing intelligent agents to facilitate interaction and collaboration. (Contains 72 references.) Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Quarterly Review of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: