Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enQuann, C. James; Ratcliff, Terry D.
TitelAn Argument for and a Case Study of Recording Significant Disciplinary Actions on Student Transcripts.
QuelleIn: College and University, 73 (1997) 1, S.2-6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-0889
SchlagwörterStellungnahme; Access to Information; Administrative Policy; Confidential Records; Discipline Policy; Disclosure; Federal Legislation; Higher Education; Legal Problems; Multicampus Colleges; Professional Associations; Recordkeeping; State Universities; Student Records; Student Rights
AbstractDiscusses issues in the University of California's policies concerning recording of disciplinary actions on student transcripts, including the conflicting recommendations of a number of professional associations in higher education concerning student records, provisions of the Federal Family Educational Rights and Privacy Act, and inconsistency in policy across campuses. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College and University" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: