Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWuthrick, Marjorie A.
TitelBlue Jays Win! Crows Go Down in Defeat.
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 71 (1990) 7, S.553-56Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbility Grouping; Educational Benefits; Elementary Education; Equal Education; Failure; Learning Problems; Reading Difficulties; Reading Instruction
AbstractTeachers tend to teach children in different reading groups in qualitatively different ways. Crows (slower readers) work on phonics in isolation twice as often as more accomplished Blue Jays and spend much less time on reading silently or in context. Since this situation inhibits reading achievement, teachers should seek Blue Jay potential in every child. Includes 33 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: