Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPenning, Nick
Sonst. PersonenHunter, Bruce (Hrsg.)
TitelHow to Avoid Public Policy Surprises.
QuelleIn: School Administrator, 43 (1986) 10, S.21-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Leitfaden; Administrator Responsibility; Administrator Role; Board of Education Role; Elementary Secondary Education; Federal Government; Federal Legislation; Government School Relationship; Information Needs; Legislators; Lobbying; Politics of Education; Superintendents
AbstractCalls on school administrators to protect education from further damage from federal legislation by being in closer touch with federal policymaking. Describes a Congressional shift away from instructional issues toward issues affecting noninstructional operations and a corresponding shift in lobbying effectiveness from a Washington-based emphasis toward a grass-roots local emphasis. (IW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: