Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBristow, Page Simpson; und weitere
TitelA Comparison of Five Estimates of Reading Instructional Level.
QuelleIn: Reading Teacher, 37 (1983) 3, S.273-79Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Analysis; Elementary Education; Informal Reading Inventories; Readability; Reading Research; Reading Tests; Standardized Tests; Teacher Made Tests; Test Reliability; Test Validity; Metropolitan Achievement Tests; Basic Reading Inventory; Wide Range Achievement Test
AbstractReports that reading instructional level scores of a teacher constructed informal reading inventory, the commercially prepared Basic Reading Inventory, the Metropolitan Achievement Test, and students' actual level of placement in books are roughly comparable but that the Wide Range Achievement Test reading subtest places children much higher. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: