Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFlowers, Patricia J.
TitelThe Effect of Instruction in Vocabulary and Listening on Nonmusicians' Descriptions of Changes in Music.
QuelleIn: Journal of Research in Music Education, 31 (1983) 3, S.179-89Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Higher Education; Listening Skills; Music Appreciation; Music Education; Vocabulary
AbstractThis study examined the effect of instruction in vocabulary and listening on number of changes counted in a music excerpt, verbal descriptions of these changes, and use of music vocabulary. After four weeks of differential instruction, results were mixed and more research is recommended. (Author/IS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: