Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Alan; Robson, Colin
TitelWithin Course Effects of a Training Package for Teachers of the Severely Mentally Handicapped.
QuelleIn: Special Education: Forward Trends, 10 (1983) 2, S.17-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Modification; Inservice Teacher Education; Language Acquisition; Minicourses; Severe Mental Retardation
AbstractNine special education teachers participated in a language development minicourse emphasizing behavioral approaches. Results showed substantial increases in the teachers' use of skills in the week they were featured in the course. Further increases occurred for most skills when they were exposed to the full combination oF training methods. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: