Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKoretsky, Milo D.
TitelStudent Perspectives of Remote Teaching during the COVID-19 Pandemic
QuelleIn: Chemical Engineering Education, 56 (2022) 1, S.47-56 (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Koretsky, Milo D.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-2479
SchlagwörterStudent Attitudes; COVID-19; Pandemics; School Closing; Online Courses; Distance Education; Educational Technology; Technology Uses in Education; Barriers; Chemical Engineering; Coping; Adjustment (to Environment); Oregon
AbstractThis qualitative study examines the student experience in a chemical engineering program at a large, public research-intensive university during the shift to remote teaching due to COVID-19. Data sources include a free response survey completed by 380 students and focus groups including 35 graduate and undergraduate student instructors. The most common challenge students identified was staying engaged in their studies, especially during class. Several instructional practices emerged that can transfer back to in-person instruction. (As Provided).
AnmerkungenChemical Engineering Education, Chemical Engineering Division of ASEE. 675 Wolf Ledges Parkway Suite 2459, Akron, OH 44309. Tel: 352-682-2622; e-mail: cee@che.ufl.edu; Web site: https://journals.flvc.org/cee/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Chemical Engineering Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: