Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDeBaylo, Paige; Hutchins, Shaun; Leung, Jenny; Looby, Karen; Minney, Dana
InstitutionAustin Independent School District (AISD)
TitelProfessional Pathways for Teachers: 2018-2019 Evaluation Report. Executive Summary. Publication 18.46ES
Quelle(2019), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Districts; Program Implementation; Program Evaluation; Teacher Participation; Faculty Development; Teacher Leadership; Teacher Evaluation; Compensation (Remuneration); Teacher Salaries; Teacher Effectiveness; Teacher Competencies; Texas (Austin)
AbstractThis is an executive summary of a full report that helps stakeholders of Professional Pathways for Teachers (PPfT) understand and refine the methods used to measure program implementation and outcomes. The full report also contains summative data on the progress of PPfT, having just completed its third year. PPfT first launched district-wide in AISD in the 2016-2017 school year, and since then the concept behind the program has been refined to that of empowering teachers and improving the quality of teaching through a multi-measure appraisal and compensation system. [For the full report, see ED629688.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: