Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelSupporting and Responding to Educators' Classroom PBIS Implementation Needs: Guide to Classroom Systems and Data
Quelle(2023), (58 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Positive Behavior Supports; Program Implementation; Emotional Problems; Behavior Problems; Student Behavior; Classroom Techniques; Expectation; Direct Instruction; Coaching (Performance); Feedback (Response); Success; Wellness; School Culture; Alignment (Education); Resources; Cooperation; Teamwork; Program Improvement; Progress Monitoring; Professional Development; Evidence Based Practice; Self Evaluation (Groups)
AbstractThis guide summarizes proactive, efficient, empirically-supported, and data-driven systems for supporting educators' implementation of classroom PBIS practices. Specifically, this Guide to Classroom Systems and Data is a companion to the practices guide, "Supporting and Responding to Students' Social, Emotional, and Behavioral Needs: Evidence-Based Practices for Educators" (ED619534), which defines the specific evidence-based practices that create safe and positive teaching and learning environments across all classrooms. This guide defines the systems and data required to support scaled implementation of effective classroom practices. Leadership teams will need to establish foundational support; provide explicit training and coaching; and use data to monitor systems implementation, educator implementation, and student outcomes. This guide will inform and support these actions. (ERIC).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: