Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionData Quality Campaign
TitelAdministrator Data Literacy Fosters Student Success
Quelle(2018), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterInformation Literacy; School Administration; Administrators; Information Utilization; Data; Instructional Leadership; State Policy; Educational Policy; Faculty Development; Access to Information; Information Security; Privacy; Confidentiality
AbstractWhen school and district administrators are empowered to lead a culture of data use, students do better. As states focus on improving overall school quality and ensuring success for all students, they need a workforce of school and district administrators who are equipped to use data to continuously improve. State leaders are uniquely positioned to align policies and programs that train and support school and district administrators. This paper provides a picture of what administrator data literacy looks like in action and details how state policymakers can support it. [The contents of this paper were developed collaboratively with a group of national and state-level experts. The members of the working group and additional collaborators who generated and informed this content are the following: Jimmy Adams, Patte Barth, Kristie Brooks, Kaylan Connally, Laura Groth, Edith Gummer, Laura Hansen, Rochelle Herring, Claire Hollywood, Amanda Karhuse, Krista Lewis-Johnson, Ellen Mandinach, Noelle Ellerson Ng, Phil Rogers, Monica Taylor, Jeff Wayman, and Anne Wicks.] (As Provided).
AnmerkungenData Quality Campaign. 1250 H Street NW Suite 825, Washington, DC 20005. Tel: 202-393-4372; Fax: 202-393-3930; e-mail: info@dataqualitycampaign.org; Web site: http://www.dataqualitycampaign.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: