Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKim, Jerin; McIntosh, Kent; Hoselton, Rob
InstitutionTechnical Assistance Center on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS) (ED/OSEP)
TitelDo Schools with Adequate Tier I SWPBIS Implementation Have Stronger Implementation at Tiers II and III?
Quelle(2014), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPositive Behavior Supports; Program Implementation; Student Behavior; Behavior Problems; Fidelity; Correlation; Statistical Analysis; Program Effectiveness; Elementary Schools; Middle Schools; High Schools; Evidence Based Practice
AbstractTo illustrate the three-tiered model, Tier I (universal) supports are delivered similarly to all students in all settings, and at least 80% of students are expected to respond to these supports. Beyond universal supports, Tier II (targeted) supports serve 10-15% of students whose behavior does not respond to Tier I supports. A small group of students with chronic and severe problem behaviors may require Tier III (intensive individual) supports, interventions that are tailored to students' specific needs. The purpose of this evaluation brief is to answer the following questions: (1) To what extent do schools with adequate Tier I SWPBIS implementation have stronger implementation at Tiers II and III?; and (2) Which components of Tier I systems are most strongly related to implementation of Tier II and III systems? (ERIC).
AnmerkungenTechnical Assistance Center on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: http://www.pbis.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: